ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Πιθανά θέματα θεωρίας:

ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ:

  1. Καθορισμός απαιτήσεων (Κεφ.1ο).
  2. Πολλαπλασιασμός αλά Ρωσικά - Ολίσθηση (Κεφ.2ο).
  3. Διαφορά δείκτη (index) και pointer. (Κεφ.3ο).
  4. Δομές δεδομένων δευτερεύουσας μνήμης (Κεφ.3ο).
  5. Συγγενή προβλήματα (Κεφ.4ο).
  6. Μετατροπή αδόμητου προγράμματος σε δομημένο (Κεφ.6ο).
  7. Τιμή φρουρός (Κεφ.8ο).
  8. Ορισμοί: Υποπρόγραμμα, παράμετρος (Κεφ.10ο).
  9. Στοίβα χρόνου εκτέλεσης (Κεφ.10ο)

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ:

Ενότητα 1. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι

  1. Ορισμοί: Στοίβα, Ουρά, Λίστα, Δένδρο, Γράφος.
  2. Διαφορές μεταξύ λίστας και πίνακα.
  3. Πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα λιστών έναντι των πινάκων.
  4. Διαφορές στην προσπέλαση μεταξύ λίστας, στοίβας, ουράς.
  5. Βασικές πράξεις στις λίστες.
  6. Γραμμικές και μη γραμμικές δομές δεδομένων.
  7. Διατεταγμένα δένδρα, δυαδικά δένδρα, δένδρα απόφασης.
  8. Δένδρα υπολογισμού αριθμητικών παραστάσεων.
  9. Πλεονεκτήματα δυαδικών δένδρων αναζήτησης.
  10. Διαφορές δένδρου – γράφου.

Ενότητα 2. Τεχνικές Σχεδίασης Αλγορίθμων

  1. Μέθοδος «Διαίρει & Βασίλευε»: Ορισμός.

Ενότητα 3. Επιλογή και επανάληψη

  1. Γενική μορφή της εντολής ΕΠΙΛΕΞΕ.

Ενότητα 4. Σύγχρονα Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα

  1. Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός: Ορισμός.
  2. Αντικειμενοστραφές πρόγραμμα: Ορισμός.
  3. Ιδιότητες, Μέθοδοι, Συνεργασίες μεταξύ αντικειμένων.
  4. Ενθυλάκωση, Πολυμορφισμός, Κληρονομικότητα.
  5. Κλάσεις (υπερκλάσεις, υποκλάσεις, διάγραμμα κλάσεων).

Ενότητα 5. Εκσφαλμάτωση Προγράμματος

  1. Λογικά λάθη που εμφανίζονται στις δομές επιλογής.
  2. Λογικά λάθη που εμφανίζονται στις δομές επανάληψης.
  3. Σενάρια ελέγχου: Ορισμός.
  4. Μέθοδος «Μαύρο κουτί»: Τα 3 βήματα υλοποίησης.